Familjemyys

Började dagen med en mysig frukost i mamsen och pappsens säng, haha det va ett tag sen vill jag lova:-P Sen begav sig jag och lillasyrran ut i vinterkylan och in till stan för att inhandla de sista julklapparna, nu e jag klar =D
När vi kom hem igen blev det kaffe, pepparkakor och lussekatter. Satte på julmusiken på högsta volym och satte i gång och pynta granen och den blev såå fiiin! I år går våran gran i rosa, lila och silver, helt underbart!

Kvällen har tillbringats med familjen. Vi har ätit god mat och tittat på dansbandskampen, buhuu Torgny Melins vann inte :( Dom va ju mina favvo-gubbar jue!

Imorgon blir det Estocolmo med mamma, pappa, syrran o farfar! Skansen, julmarknad och julskyltning på NK, kan det bli mysigare?!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen för min del! Hoppas ni läsare har haft en lika underbart mysig lördagskväll som jag! Natti natti :)

Årets julgran :)

Tomten Herbert som hängt med i alla år ;-P

Älskade systeryster!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig sjukt hjärtat!!! Mys ordentligt för mig med och ta några bilder på NK´s mysiga jul-skyltning!! Love U!

2009-12-20 @ 16:19:22
URL: http://angeliita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0