Idag för ett år sedan, 18/5-09

Det här hände då;

kl 01.36 Vilken kväll..

Åkte hem till Vano o hjälpte henne att "göra sig iordning", sen kom sahar och körde oss till akuten *me löv sjukhusfika*
Efter ca fem timmar, undersökningar, röntgen, skratt o gråt så blev Vano "friskförklarad" o hem skickad efter ett par panodil.. Sahar kom igen o körde oss till berga där vi tryckte i oss en pizza var *mums*
Tog sista bussen hem *Somalier som hoppar runt i flipflop o klappar händerna, soorri soorri*

Nu är jag hemma, nerbäddad i sängen, o funderar på att se Sex And The City-filmen, men tror ja e för trött =S
Ska kolla Facebook o sen blir det nog sova för min del..

såå, natti natti ;)

kl 22.37 Måndagsmys

Såg på SATC-filmen förut, grät och skratta om vartannant =P
Nu har jag precis dukat upp för lite härligt kvällsmys; Nachos, guacamole, vindruvor, gurkstavar, saltpinnar, vin, choklad, ja allt du kan tänka dig *mums*
Såg på Färjan2 och nu ser jag på Pretty Woman=) Edi var har en stund oxå och höll mig sällskap..

kl 23.27 Saknar..

Lite sällskap..
Men men, ska hoppa ner i sängen snart såå
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0