En helt vanlig måndag =P

Började gårdagen med att träffa Vanoo i stan, vi gick o åt en good grekisk sallad på cioccolata.. sen tog vi en runda på stan o jag köpte ett par solglasögon=), ett diadem o massor örhängen =) efter det blev det en snabbis ner till clas ohlsson o sedan var det dax för vanoo att börja jobba..
då trräffade jag emilia och vi satte oss på storans uteservering, o där sprang vi på min mor=) satt med henne ett tag o sedan kom pappa, moster, o syrran.. natta kom förbi med.. o efter jobbet kom vano=)
köpte en massa majblommor oxå, bästa försäljaren o såå sööt =P
avslutade kvällen med lite käk på burger king innan det bar av hemmåt igen...

nu har jag precis ätit "frukost" och ska nog börja göra mig i ordning för att sedan dra in till stan..

GRATTIS Emilia!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0