Kan fortfarande inte somna

och nu har jag verkligen försökt.. har ju legat o blundat i en timme lr nått, men det går inte..
 nu har jag fastnat framför americas inventor... folk kommer minsann på de sjukaste grejer asså =S

längtar till imorn, hoppas på att solen tittar fram [vårkänslor o sånt]

ne nu såg jag precis en reklam om klimakteriet o alla symptom stämmer in på mig.. jag har ju sagt att ja har humörsvängninar o kärringsvetta o allt annat man råkar ut för! såå, 20 år och i klimakteriet - slå den om ni kan! =P eller så kan det helt enkelt va så att min lingonvecka kommer igång snart, who knows? =P

hmm så vad ska man hitta på nu då? kanske ska städa så det är rent o fint tills vanoo kmr hit o käkar frukost imorn =D

soo long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0