And then I meet someone special

Åkte hem till Vano igår, hjälpte henne med lite grejer. Framtiden ser ljus ut, det är allt jag kan säga än så länge.
Letar jobb nu. Inget är bestämt på riktigt, det är ju så mycket som ska planeras. Dock har jag en bra känsla om det här.
Nu kör vi bruden, ingenting kan stoppa oss!
Det blev även en fika igår kväll med Vano och Sahar. Sedan åkte jag hem och somnade direkt.
Idag har jag roat mig med absolut ingentig alls. Eller, jag har bläddrat i Ikea katalogen, Aftonbladet och Dagens Nyheter. Jag har som sagt letat jobb och hittat en hel del intressant. Jag har ätit frukost, middag och maassooor godis. Snart dags för kvällsmat, undrar vad man ska hitta på då? Me love food :-P
Nu ska jag se på Extreme Home Makeover och som sagt fortsätta äta.

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0