He's my Mr Big

Igår:
Träffade Andrea, gick och köpte glass på bosses. Sedan följde jag med henne till jobbet o satt o snackade skit med brudarna en stund. Vid fem tiden träffade jag Elin o Natta, tog en fika på Steve's. Träffade Georgie. Och K o D.
Elin och jag gick hem till mig, drack lite vin på balkongen. Sedan följde jag henne till bussen, tog en promenad och sen träffade jag Eddi. Blev ett glas vin på Plaza. Hej hej till Danne också. Drog till 7eleven, köpte cigg. Hem till mig, snackade skit o lyssnade på musik.

Idag:
Absolut ingenting och guuud så skönt. Bara slappat, sett på TV och ätit god mat. Nu ska jag dra in till stan o ta en fika med Vano :)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0