I still got the moves

Jobbade som sagt till 23.00 i kväll. Träffade sedan Vano, gick till Kebabbaren och åt. Gömde oss under tak i skydd ifrån regnet innan vi tog mod till oss och traskade iväg till bussen. Förvånades och chockades över alla fulla ungdomar en stund. Sedan tog vi oss var och en hem till sitt. Fick trevligt sällskap av Mr Flashy i hissen. Nu har jag kastat av mig alla dyblöta kläder och gosat ner mig under täcket. Drömmer dagdrömmar om framtiden, framgång och allmän lycka. Ni skulle bara veta. Snart, men inte än.
Trött som jag är efter 9 timmars arbete med mycket spring så ska jag nog stänga av datorn alldeles strax, ska bara surfa runt i cyberspace en stund.
Imorgon kommer syster hit. Eventuellt får hon med sig brorsorna också. Då ska storasyster mata dom med taccos och eventuellt en liten kakbit också. Men först ska det dammsugas, diskas och skuras.
Nu säger jag godnatt och tack för mig!

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0