Om jag kunde drömma.

Fick låna en bok utav Mathilda och Fredrik när jag var där i måndags. Twilight-boken, första delen - Om jag kunde drömma. Och nu, två dagar senare är den utläst. Jag är besatt, den är beroendeframkallande. Jag kunde varken äta, dricka eller gå på toa utan att ha boken framför näsan. Dock lyckades jag slita mig igår. Det blev en tripp till Norrköping med mamma. Fikade, åt mat och shoppade. För min del blev det ett par snygga Vagabond skor. Tack mamma :)
Idag har jag varit på stan. Ätit kinabuffé, följt med Vano till frissan, fikat och tittat in till ett par butiker - mysigt! Nu är jag hemma, har läst ut boken. Jag vill veta mer, vad händer sen..? Min kusin har bok nummer två, så jag kan inte läsa den nu. Men tror på fulllaste allvar att jag kommer köpa den imorgon när jag är på stan - I'm addicted! Tror att jag ska ta och se på filmen, bara för att jag kan.
Längtar till imorgon - Klippa mig, köpa digitalkamera och boka stuga i Ullared! Sedan blir det jobb också förstås ;-p

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0