Sen en tid tillbaka har jag varit trött

Nog för att jag bestämt mig för att vakna tidigt idag, men jag tänkte mig att vara på stan runt elva kanske. Dock blev det inte riktigt så. Blev väckt 05.38 av att kära Bastuplan ringde - Hej, är du vaken? Oj, väckte jag dig..?! Kan du komma och jobba?
NEJ, jag är inte vaken halv sex när jag tror att jag ska vara ledig, varför i hela friden skulle jag vara det???!
Men men, det blev att jobba fram till kl 13.00. Fixade jobb på ett ställe till, så nu har jag två arbetsplatser. Sedan tog jag en promenad hem till Vano. Åkte in till stan och bokade klipptid till på torsdag. Hem till familjen en sväng, busibus med kissekatterna.
Nu är jag hemma, ser på 2 1/2 men. Ska ta mig en liten matbit snart, nu kurrar det rejält i magen på mig.
Annars blir det att krama kudden tidigt ikväll. Ska ju till Norrköping och shoppa med mamsingen imorgon och då gäller det att vara utvilad :)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0