Shake my world

Träffade Vano förut, gick till Coffeehouse och tog en fika. Hälsade på D. Någon är i stan, creepy.
Blev en cheeseburgare och glass på McDonalds också. Mumsigt =)
Hej hej till Alex, grattis till lägenheten bruden!
Sedan jag kom hem har jag bara slappat i soffan, ätit godis, sett på TV och snackat med min sötnos i telefon.

Just nu känns livet bra och dåligt på samma gång. Förvirrad. Glad. Orolig.
Det har hänt så mycket men ändå ingenting. Känslorna går på högvarv och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv längre. Tack och lov har man sådana underbara vänner som alltid ställer upp och som man kan prata av sig med när man behöver det!

Ska nog gå och lägga mig snart, ska ju jobba imorgon och tänkte försöka komma upp skapligt så man kan städa lite här hemma.


Missing my favorite place


Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0