There's no sunshine when she's gone

Hahaha gårdagens depression kunde senare under kvällen/natten förklaras med att min lingonvecka drog igång (intressant jag veeet) Haha snacka om humörsvägningar =P
Fick lite besök sen också som livade upp mig :) Och idag är humöret på topp, tack vare underbara arbetskamrater som gör det omöjligt att sluta garva...! =D
Idag vet jag inte vad ja ska hitta på.. Sitter kvar på jobbet trots att jag slutat..
Fest, fika eller filmkväll? Jaa, det är frågan...
Är lite trötter efter veckans arbete men jag är ju ledig imorgon så då kan jag vila upp mig. Hmm jobbigt att bestämma sig, det är inte lätt när man är populär, haha.
Imorgon ska jag i alla fall handla lite, laga god mat och bara njuta. Kanske ett besök hos mor och far också. Längesen man såg dem.. En har ju inte varit den perfekta dottern senast tiden så kanske borde gottgöra dem med en fin middag hemma hos mig. Det får tiden utvisa... ;-P
Nu ska jag ta o traska hemmåt så jag inte blir kvar här hela natten..

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0