Tjohooo =)

Blev utgång trots allt.
Elin kom hit efter jobbet och jag fick ett utav mina impulsryck och fick för mig att vi skulle gå ut.
Fick gratisbiljetter till Sliver utav Alexandra, halva priset i baren ockå - thanks !
Kvällen började bra, gratis drinkar och grejer :-)
Träffade MrFlashy, MrStalker o MrX, samt en massa andra trevliga och generösa grabbar som jag inte minns namnet på.
Fyllekäket bestod utav nudlar hemma hos mig. Nu har Elin åkt hem till MrStalker och jag ska snart gå och lägga mig.
Överlag en trevlig och minnesvärd kväll, definitivt värt pengarna - typ 70 spänn på hela kvällen, o då har jag druckit rejält!
Natti natti alla söta !

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0