Oooh underbara dag!

Igår var vi i Sthlm, suupermyyys säger jag bara! Började med julmarknad på Skansen i extremt snöoväder hahah, vi såg ut som snögubbar hela högen! Efter lunch drog vi vidare till NK för att titta på deras årliga julskyltning, ooh såå fiin den var iår! Dagen avslutades med julmarknad i Kungsträdgården, av nån konstig anledning blev jag, JAG (!) sugen på att åka skridskor hmm no way säger jag nu, för typ 15 timmar sedan var jag sjukt pepp!

Idag har jag massor att göra:
- Handla
- Baka julgodis
- Gå till systemet
- Framkalla kort
- Klacka om skor

Hmm, känns som om jag glömt nått =// Men men kommer nog på det så småning om! Här kommer bilder från gårdagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0