A magic spring from deep inside

Vaknade sent idag.. klockan var lite över 12 när jag slog upp ögonen o insåg att neeeeeej pissväder idag också! Men men, jobbar ju ändå.. fast börjar ju inte förrän 17 som sagt.. skulle ju städa, så va det ja... hmm orkar jag? tror inte det, men lite kan man kanske fixa... trodde jag skulle vara ledig imorn, men dom ringde från jobbet nyss.. så jobb mellan 14-21.15 imorn..  allt eller inget men jag klagar inte =) money money är alltid välkommet !
Seeg som få idag, give me some energy baby ;)




Ciao ♥
//Caroline



Kommentarer
Postat av: Elin

Tja Carro!

Hörde om den där sjukt snåla tjejen som lånade pengar av dig men vägrar lämna tillbaka

Ring om du behöver hjälp att få tillbax dem :P

puss puss

2009-06-04 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0