Äventyr =P

Det blev glass tillslut, men hann inte ens äta klart innan Sahar o Vano hämtade upp mig i fiinaste bilen.. Vi tog en sväng bort till macken, massor folk där.. Sedan åkte vi runt i stan litegrann o flashade lite =P
Har fastnat för låten som dom spelar på IQ-reklamen - smartare syn på alkohol så därför så får ni hela texten;

När vinet glöder i de fyllda glasen
och vi börjar bli i gasen,
då lossar tungans band.

Vi som gått omkring och vart så blyga
vi slutar upp att smyga,
modet kommer efterhand.

Hej, tjo och klackarna i taket!
Nu visar vi helt naket
hur modiga vi är.

Inga ord kan bli för stora,
vad har jag att förlora?
Så är det med det!

Alla rus i stora famnen
och skeppet söker hamnen
och vänskapen är varm.

Livets gåtor blir så uppenbara
och dem kan jag förklara
när du vilar på min arm.

Senare när berusningen har lagt sig
och det som jag har sagt dig
verkar ganska meningslöst.

Då undrar jag över hur du ser mig,
man får se upp hur man beter sig
och då skrattar jag nervöst.

Mitt hjärta har en frusen inneboende
med pajat självförtroende
som inte mår så bra.

Hon plockar fram allt det jag gömmer
och minns allt det jag glömmer
och säger att hon är jag.


Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0