Baby, breathing your love

Oj oj oj vad dåligt jag mår... Ligger i sängen o samlar krafter, måste gå till apoteket; hostmedicin, nässprej, halstabletter, panodil.. you name it..
Jobbet sen då... Gör inte saker lättare.. Fy fasiken pallar verkligen inte, men men efter da drugshop kanske det går lite lättare... Bajjjjjs på svininfluensan!!!
Hoppas jag mår bättre imorn *hoppas hoppas hoppas*
Kanske ska prova Vanos snuskiga mirakeldryck trots allt...? Out of my way, garlic is the shiiiit!!!
Nee nu ska jag resa på mig, fixa till mig lite o traska in till staden o storhandla på apoteket, de får duga så länge =P

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer
Postat av: Vano

Det funkar! Jag lovar ;)

2009-06-22 @ 15:13:37
URL: http://vano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0