Balle Fitta Kuk

Vad ont det gör!!!!

Vaknade av något mindre trevligt idag.. Så mår inget vidare idag... Men men.. I only have myself to blame.. Eller nått..?
Skulle städa men det ville sig inte riktigt så... Om vi säger så att jag skulle bända bort något med en kniv o AJ AJ AJ vad ont det gjorde, fick den rätt in i handen..! Borde man kolla upp sånt kanske..? Kniven va inte ren direkt o den gick verkligen raakt in i handen, ganska djupt... Hmm aja får vänta o se om det blir inflamerat eller ej..

Insåg förut att jag nog va lite onykter när jag skrev förra inlägget=P Men ni fattar nog ändå hehe

Funderar på att flytta tillbaka till Norge... Nu till hösten, tjäna lite cash o softa hela dagarna.. Fett najjs asså *Jag vill, jag vill, jag vill* Håller på o leta boende, men svårt o hitta nått bra, men ändå billigt... Men det löser sig nog det också för jag SKA flytta hehe =D

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0