Den blomstertid nu kommer..

Har varit på min älskade systers skolavslutning i Malmslätt, där har jag inte varit på säkert ett år.. Troligtvis var sista gången jag var där förra årets skolavslutning=P Men men, Tilda var så sööt! Tänka sig att hon redan går ut 7an..
Hälsade på några gamla lärare också som jag har haft en gång i tiden.. Sedan blev det hem till morfor och äta jordgubbstårta och dricka kaffe.. Solen hade vi på våran sida också, härligt!
Fick en liten sommarpresent av mamma också, en rosa filtduk=) Jättefin, passar utmärkt i mitt kök..
Nu är jag hemma och funderar på vad jag ska göra.. Skulle vara mysigt med en lunch på stan, men är så förbaskat trött bara.. Hmm, ska kanske vila en stund och förhoppningsvis piggnar jag till snart.. Då ska jag trackassera Vano som sitter fast hemma hos sin mor, så ska vi ut och äta.. Är ju jättesugen på Santini's pastasallad *mums* hehe=P

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0