I am so damn beautiful ;)

Det var en lite rörig men ändå trevlig kväll på jobbet och efteråt en ännu trevligare afterwork på 55an med Vano, Nadja och Sahar.. Sedan blev det Burger King innan jag började traska hemmåt i regnet,, Hmm tusan vad snabbmat det blev idag, men men så kan det gå när man är för lat för att laga mat själv =P
Imorn blir det i alla fall Ikano/Ikea med Vano och Sahar.. Så ska gå upp senast kl 9 eftersom vi ska vara där vi 10tiden tänkte vi... Blir att köpa studentpresent till brorsan [Vill inte skriva vad jag ska köpa ifall han läser] Tänkte också köpa lite saker till mig själv också, typ strumpbyxor, smink, lösnaglar.. Jag vill ju också vara fin trots att det är brorsan som tar studenten =P
Tänkte också hinna med att äta kinabuffé, det va såå längesen och jag bara ääälskar kinamat =)
Nu ska jag kika lite på TV, checka facebook och läsa några bloggar innan jag somnar..

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0