I know that I've got issues but you're pretty messed up too

Shoppade massor på Ikano tidigare idag.. Vart massor nytt smink, parfym, strumpbyxor, lösnaglar, badrumsmatta o presenter =) För att inte glömma en underbar lunch på Chili, kinabuffé is the shiiiit!
Blev jobbet sedan kl 15.30 och efter det mötte jag upp syrran.. Hon följde med mig hem och lånade min locktång, sedan följde jag henne hem en bit.. När jag väl kom hem igen så korkade jag upp vinflaskan o nu ligger i sängen jag o njuter av ett glas rosévin och ser på Girls of the Playboymansion.. Snart blir det att sova för min del, ska ju trots allt upp senast kl 7 imorgon eftersom jag ska på syrrans skolavslutning.. Men först ska jag stryka skjortan jag ska ha på mig då..=)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0