I need a miracle

Har varit på stan med Vano, vi åt middag på subway *mums*
Sedan gick hon till jobbet o jag gick hem till mamma o pappa.. Vi tog bilen till Ikea/Ikano, kollade runt lite o gick och åt.. Eller dom andra käkade o jag drack kaffe o åt en chokladbiskvi =)
Sedan köpte mamma sötase outfiten till mig på JC.. En urgullig svart kjol med blommor på o en turkos t-shirt som jag ska ha på brorsans student.. =D
Men som alla kanske förstår så blev det ingen med städningen idag heller.. Hmm, kanske går bättre imorn?
Nu ska jag se klart på Paris Hiltons BFF o irritera upp mig över att vissa är äckligt rika o andra knappt har råd att äta, orättvis värld vi lever i!

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0