I'll go crazy now

Har legat i sängen hela dagen, seeeg är jag o deppad över att skattepengarna inte kommit än.. Kanske imorn?
Vill verkligen köpa ny soffa NU!! =P
Råkade byta tur på midsommarafton också.. Så nu blir det att jobba kväll istället, men det kan väl va rätt bra de med har ju ändå inget inplanerat.. Resten av släkten ska åka till värmland men jag hade ingen direkt lust att hänga med dit.. I got to work =)
Men men, nu börjar jag bli lite lagom rastlös o funderar på om jag ska hitta på nått eller om jag ska ta ett varmt bad o ta hand om mig själv.. Svårt de där =P
Måste boka klipp tid också...och gå till skolan..och det är massa saker jag måste handla, typ smink o sånt.. Men det får bli imorn..
Nee nu ska jag bläddra lite i Glamour medan jag bestämmer mig för om det blir ett varmt bad eller om jag kanske ska städa lite...

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0