It's raining men

Fan jag är hungrig, o städa skulle jag ju göra med.. men jag sitter fast framför tvn.. kommer ingenstans, sitter fast på riktigt! vill härifrån, men nee ja kommer inte upp.. pallar inte, pallar ingenting.. :(
Jobba ska man göra imorn med.. 13.30-21.15.. Vill inte! Tycker inte om mitt jobb längre.. eller joo, jag tycker om mitt jobb men inte min arbetsplats.. mycket tjejer=mycket skitsnack=mycket mer än jag orkar med!
Hmm, kanske Andrea jobbar? Då har man iaf nån o snacka med.. Annars blir de telefon med Vano =P
Faaan för livet ibland.. Men jag har det ju ganska bra trots allt, jag har ju jobb, lägenhet, pengar o mat så jag klarar mig o det är ju mer än andra har.. =) O världens bästa familj o vänner! Slå den om ni kan ;)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0