Mat någon?

Vaknade för en timme sedan ungefär.. Börjar dagen lugnt idag efter som jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på.. Solen skiner även idag o jag överväger att chockera grannarna o lägga mig på gräsplanen utanför i bara bikinin.. hmm, ska jag eller ska jag inte ?
Det börjar se ut som fan här igen, o jag som skulle bli duktig o städa lite varje dag.. Nån mer än jag som vet hur makaroner o köttfärssås ser ut om de får stå framme en hel vecka i den här värmen ? nee tänkte inte de, men jag veet-->BLÄ!! Funderar på att kasta hela kastrullen asså.. Borde ju storstäda faktiskt, men det är ju såå vackert väder =) O de har ju faktiskt varit värre.. ja men än så länge e de ju bara lite disk o kläder som måste plockas bort.. o den där kastrullen så klart..
Hmm, det bränner o svider också.. har bränt sönder axlar, rygg o bröst x2 tror jag.. aj aj aj!
Men ut i solen ska jag idag också, snart kanske det börjar regna?
Nee nu blev det ett långt inlägg om absolut ingenting, ska hitta nått o äta o ringa Vano nu=)




Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0