Ollonboll du har smittat mig

Ont i halsen, hostar, snyser, snörvlar - svininfluensan is heeere!!! warning warning =P
Tror jag är lite feberyr också, känner mig lite allmänt knas.. Kan hända att jag bara är född sån också =P
Nee nu blev jag så exalterad över att jag är sjuk att jag glömde säga GODMORGON!!
Idag kommer min älskade familj hem =D

Neee usch tyck synd om mig, jag är trött o har ont i halsen.. Huvudvärk också..kaffebrist eller för mkt vin igår?
Ja just de, bloggade ju inget igår eller? tror inte de o orkar inte kolla =P
Blev lunch+fika på cicciolata, typ enda stället som var öppet i stan igår.. Sedan ett glas vin på Magnolia.. När vi satt där kom Karash o Edi förbi.. Vi åkte till 7eleven, tog en korv o åkte hem... Sjuuukt trött igår var jag o nu vet jag varför.... Ja ee ju sjuuuk juuu! Bajjjs med TRE J!!!

Ledig idag, söndagsfika is the shiiiit!! Någon? Kanske? Eller?
Svininfluensan är inte farlig jag loooovar=P

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer
Postat av: Vano

Kom hit så kan vi tycka synd om varandra!

Jag har ju oxå svininfluensan :P

2009-06-21 @ 15:56:54
URL: http://vano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0