Sjungom studentens lyckliga dag...

..NOT!!!
Brorsan tog studenten idag, trevligt iofs men nu är jag så trött på skiten!
Mötte upp släkten vid åhléns och sedan traskade vi iväg till ljunkan tillsammans o kollade på när studenterna sprang ut.. Sedan gick vi in mot stan och tittade på när de åkte förbi på traktorflaket.. kul för dom.. i spöregnet..haha =P
När vi väl kom hem till oss så bjöds det på snittar o sånt tills brorsan kom hem.. då blev det smörgåstårta o bubbel, sedan blev det tårta o kaffe =) När släkten åkt hem satt jag, mamma o pappa o drack drinkar=)
Nu sitter jag o Vano hemma hos mig, dricker vin, äter pizza o har myspys=)

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0