So you think you know

God morgon alla glada =D
Vaknade kl 10 ungefär av att min kära mor ringde, vi diskuterade skolavslutning o student.. Kom inte fram till mycket egentligen, hon vill kanske bara veta hur jag mår..?
Ska i alla fall gå till systemet idag, innan jag går till jobbet, och köpa champagne.. Och imorgon blir det Ikea för att köpa present till brorsan...
Hmm, funderar över om jag kanske ska nanna en stund till eller om det är dax för mig att duscha o fixa mig.... Eller jag vet ju egentligen att jag inte borde sova med och så får det nog bli idag.. In i duschen med dig latmask, de här klarar du! Hahaha, försöker peppa mig själv och jag tror att jag lyckas =P Bara onödigt att sova nu ju..eller? Oooh så trött jag är... Men så här kan man inte hålla på, sova kl11 en vardag, nej nu blir det duschen för min del!

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0