Somewhere far along this road he lost his soul to a woman so heartless..

Efter att vi duckit hemma hos Vano igår så gick vi till Storan och träffade Elin, Natta o Linda o tog oss en tequila mojito.. Sedan gick vi alla brudar vidare till Platå där vi träffade Karash, Edi, Ramiz o deras kusin..Vi hade supertrevligt, skrattade, dansade o drack =) Träffade Fadi o Susanne också.. O även en massa folk jag inte sett på länge, alltid lika kul=)
Vid halv 3 tiden tröttnade jag o Vano så vi gick till Hakepi o käkade.. Sedan åkte Vano hem.. Jag var också på väg hem men träffade Fadi.. Stannade o snackade med honom en stund, sedan fick jag för mig att jag ville efterfesta.. Raggade upp några blondiner som blivit bitna av en haj.. Vi släpade med dom dit vi skulle efterfesta men när vi väl kom till gården där han bodde så träffade en av blondinerna sin syster så dom dumpade oss för henne.. Såå det blev bara jag kvar med tre grabbar o sööötaste katten =P
Efter att vi druckit lite stack vi till Antonios ställe.. Haha, han kämpade med att få upp vinflaskan, lyckade göra ett litet hål i korken men sedan kommer smarta jag på att det är skruvkork på flaskan hahahaha =) Satt o drack o skrattade ända till morgonen.. Vaknade vid 14tiden o då åkte jag hem till Vano, fixade mig lite där, sedan drog jag, Vano, Sahar o Sipo in till stan o tog en fika.. Blev en tur till Hemköp också för att handla lite gott.. Så nu är jag hemma, myser framför TVn o frossar i godis, frukt o cola *mums*
Nu ska jag se klart på filmen eller va de nu e ja ser på...

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0