Ännu en utekväll

Började dagen med ett glatt humör, flög upp ur sängen o rätt in i duschen.. På med radion på högsta volym, dansade lite samtidigt som jag försökte väcka Vano över telefon.. När hon väl var uppe sminkade jag till mig lite o stack in till stan.. Köpte morsdagpresent till min älskade mor o mötte upp Vano, sedan gick vi o käkade: en härlig mozzarellatoast blev det.. Efter det gick vi till Trädgårdsföreningen o satte oss för att sola (jag brände sönder mig som vanligt) Vid 17-tiden tröttnade vi o satte oss på Storan o tog ett glas vin.. Träffade en arbetskamtrat där, trevligt=) Sedan mötte vi upp pappa o Tilda o satte oss på Platå o drack mera vin..=P När Sahar kom så gick vi till NH o fick i oss ett par drinkar *yummie* Träffade även Linda (Cupcake) där som jag inte sett på länge =)
Gick o käkade, såg till att Vano kom med sista bussen, sedan traskade jag hemmåt (Hej hej till Dejan) Väl i trapphuset så blev jag förvånad över att någon redan måste gå upp (Klockan 02.15 en söndag) då jag hörde en väckarklocka ringa, klev innanför dörren o insåg att det var min =P Den hade tydligen stått o ringt sedan kl 20 eller nått=D haha
Jaja, nu har jag hemma i min trygga, sköna säng iaf o förhoppningsvis somnar jag snart då jag ska till farmor o farfar imorn vid 11-tiden.. Såå Natti Natti;)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0