Baby I can see your halo

Det blev en nostalgisk kväll med Vano.. Vin, musik, lite prat o mycket tankar...
Kom fram till att det är så mycket i mitt liv jag önskar jag inte gjort, trots det så ångrar jag mig inte.. Allt det som hände då har gjort mig till den jag är idag..
Snackat med någon på msn, kul kul :)
Nu ser jag på mtv, är ju trött men vill inte sova.. Vinet lockar fortfarande, borde inte men vill ju.. =S
Vill ha någon här att dela mina tankar o känslor med, allt e så förrvirrande just nu.. Hmm vad ska man göra ?

En vacker bild på mig bjuder jag på också, fick ju trots allt låna mamma o pappas kamera såå =P




                                    Me + The vinglas = Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0