But how do I feel this good sober?

Ville bara säga godnatt =)
Det blev ett par glas vin till efter kaffet o mycket snack om killar o sex =P
såå flummig man kan va egentligen =D

Nu ligger jag i sängen o önskar jag kunde slappna av.. Vill ju bara ha någon att mysa med ibland.. Hmm finns det inga normala män i denna stad ? Alltid ska man hitta en massa psykfall =S Vill inte! Vill ju bara ha nån som bryr sig om mig o håller om mig när jag känner mig ensam.. Nu börjar solen gå upp igen och jag antar att det är dags att sova.. Eller det är ett par timmar kvar av lugnet, innan folk böjar vakna.. Förstår inte, kan verkligen inte somna "normal" tid även om jag önskar att jag gjorde de... =S

Nee vet ni vad... Detta skulle bli ett kort blogginlägg o istället blir det värsta uppsatsen om hur sentimental jag kan va ibland.. Så tror jag bara säger godnatt istället.. Kanske ska träna med Emilia imorrn [booty] om jag kmr upp till 11.30.. Hon skulle ringa o väcka mig *Hoppas hon lyckas*

GOD NATT! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0