Då e man vaken..

Vaknade för någon timme sedan.. Alarmet har ringt hela 5 ggr imorse tror jag... Hmm jag som ville gå upp tidigt men nee då jag stängde av det o somnade om..
Önskar verkligen att jobbet kunde höra av sig lite oftare... Jag vill ju jobba, helst dag o natt, dygnet runt.. Hatar o vara ledig... men måste ni ringa samma dag!? jag har också ett liv, ja måste kunna planera.. jaja det blir att stå ut under sommaren o söka nått nytt till hösten...

Vad dagen har att erbjuda vet ja inte riktigt.. funderade på att åka till malmslätt, till mormors grav men jag vet intte... ska nog bara va hemma, ta de lugnt, så på film o äta gått :)


                                                                                                                                                                                                           
 Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0