Dagarna som varit...

Hmm det har varit en händelserik vecka o ja har tyvärr inte hunnit blogga nått...
I tisdags träffade ja vano o mabbe på stan o när dom gick till jobbet så träffade jag emilia o threse på storan o tog ett (läs alldeles för många) glas vin... vi tog oss även en liten matbit, godaste caesarsalladen :)
sedan kom karash o edi förbi o efter jobbet kom vano o sahar:) när vi tröttnade på att sitta där så gick vi en stund till maxim, sedan gick vi hem till mig o fortsatte festen där :) riktigt trevligt hade vi..
I onsdags skulle jag ta det lungt men det slutade med att vi satte oss i trädgårdsföreningen.. vinet hade vi i petflaskor o det serverades i rosa kaffekoppar av plast ;P sen kom vano förbi o sa hej innan hon fortsatte hem till sin mor o vi gick till platås uteservering.. sen kom karash o edi o vi fortsatte hem till mig... även vano kom förbi o vi fortsatte festandet till kl 7 på morgonen.. de e tufft o va en partyprinsessa men trots det så vaknade jag kl 11 i torsdags.. det bar i väg till systemet direkt, sedan åt vi lite o handlade till grillningen vi skulle ha senare under kvällen...
det blev en mysig valborg som ja tillbringade med emilia, vano, sahar, edi, karash o ivan i trädgårn... [smakade salladen bra sahar?] vi va även hemma hos mig o det blev en liten tur till maxim oxå...

* jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat som jag varit med förut nånstans *

* det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd
ingen känner mig så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu
*

* jag skulle pröva mina läppar mot nån annan *


idag har jag varit o hälsat på familjen, brorsan fyller år GRATTIS!
nu ska ja slappa o se på tv, i need it :P

so long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0