For the lucky

Har varit storm hela natten och den fortsätter än... Men ja o vano måste in till stan o fixa lite grejer trots att jag helst inte vill gå utanför dörren, skolan o sånt ni vet... Ska se om jag kan göra prövning i SvB så jag blir klar med skiten snart.. =S
Har målat naglarna i en konstig orange färg, kan inte riktigt avgöra om de e snyggt men men, de får duga..
Skorna jag köpte härom dagen måste jag nog tyvärr lämna tillbaka, ekonomin tillåter inte riktigt skoinköp förtillfället=( får bli att lägga undan dom till skattepengarna kommer, då ska det shoppas.. fast det mesta ska jag ju spara till min vanos "lilla" resa i augusti =D

Ciao ♥
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0