Home sweet home

Blev hämtad av familjen vid 11.30 i förmiddags o vi åkte till farmor o farfar i Motala för att fira morsdag :)
Det blev smörgåstårta till lunch, sedan blev det bullar, kakor o jordgubbstårta till eftermiddagskaffet.. Jag la mig direkt i en solstol o njöt ut av det vackra vädret o rörde mig bara därifrån när vi skulle äta.. En sväng ner till stranden blev det också:)
Vi åkte väl hem vid 16-tiden o då följde jag med hem till mor o far :) Firade mamma på morsdag eftersom hon jobbade på förmiddagen o inte kunde följa med till farmor o farfar.. Så hemma hos mor o far åt vi grekisk sallad, kyckling o en massa annat gott :) Ett par glas rosévin blev det också till maten.. Sedan blev det tårta igeen =D
Traskade hemmåt vid 21-tiden, mätt o glad.. Nu är jag trött, ser på tv o funderar på om jag ska sova snart..?

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0