Love is in the air

Vart en helt underbar kväll igår =) Träffade Vano efter jobbet, vi gick till Platå och tog oss ett glas vin *yummie*
Sedan kom Sheila och vi sa hejdå till henne eftersom det var hennes sista kväll i Lkpg..
Under kvällens gång slank både ett o två glas vin ner, vi gick runt o nätverkade ordentligt, om man nu kan uttrycka det så=P
Såå utan planer på att gå ut så blev det en utav de bästa kvällarna på länge (trots att jag hade gympaskor)

Nu står mitt X å ringer på dörren o jag försöker låtsas att jag inte är hemma.. Lyckas inte så bra, men tror han gav upp nu iaf... Tycker inte om att han kommer hit oinbjuden.. Jag skulle kontakta honom kom vi ju fram till igår!
Oh no, han är kvar! Jag är rädd nu, på riktigt!

Nee nu ska jag försöka väcka Vano så vi kan ta oss in till stan i tid.. Börjar inte jobbet förrän 15.30 idag *jippi*

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0