Oj oj oj

Är på jobbet.. Orkar inte mer... Vill bara hem.. Pissväder är de.. Vill lägga mig i sängen o gosa ner mig under täcker o se en bra film, sex and the city lr nått.. Japp de vill ja, men de går inte.. För ja måste jobba.. VILL INTE sa jag ju.. men nee då.. man måste jobba, annars blir de ingen lön.. =(
*thank god for skattepengar*
Har fetaste blåmärket på höften, aj aj aj! vet inte vad jag har gjort, men ont gör de =/
Inget blir som man tänkt sig idag.. Inte för att jag tänkt så mycket, men iaf.. så känns de..
Bajjs med två J, japp så illa e de..
Skulle ringa mitt X idag... Han vill ha tillbax sitt bibliotekskort.. O jag som ville behålla de o låna MASSA böcker o inte lämna tillbaka dom *elak, jag vet*
Men men, dax att börja jobba igen, rasten e slut.. Nae JAG VILL INTE!!! =(

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0