Party all night long

Karash o Edi dök upp till slut igår.. Ja va på extremt dåligt humör, hade ingen lust att festa alls.. Hällde i mig lite dricka men inte fan blev de bättre för de... Trots att ja inte va på humör kom vi nog inte i säng förrän vid 6-7 på morgonen.. =S
Emilia, Karash o Edi gick vid 11tiden men jag sov sött vidare till kl 14 =P Nu håller jag på o städar o tvättar för fullt, vill ju inte att någon ska klaga på att det är stökigt här ....
Såg på en dokumentär förut om en kvinna med en 1,5 kg tumör i ansiktet.. Får en att tänka på att en har det rätt bra trots allt..
Nee nu ska jag ner i tvättstugan så jag blir färdig idag.. Kanske skulle till Emilia sen med..:)

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0