toppen dag

kom hem för någon timme sedan.. Dagen börjar med att emilia väcker mig med ett sms vid 11.30 ungefär.. efter en timme cirka är jag klar, hon hämtar upp mig o vi åker till williys i skägget o storhandlar :)
Åker hem, packar upp, traskar in till stan, coffeehouse: mat o kaffe.. Burger King, Yngves, STORAN+VIIN
Springer 17.50 till systemet som stänger 18.00 för att köpa en flaska vin.. Köper sushi..Går till trädgårsföreningen, dricker mera vin+äter sushi.. Går till moster: hämtar smakupplevelser från Molde (minnen), sedan vidare till Platå=mera viin.. Burger King igeeen o sedan hem.. Snacka strunt me Vano i tele (spöken o sånt) men snart ska jag sova..

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know
I just can't stay
Here in heaven

Time can bring you down
Time can bend your knee
Time can break your heart
Have you begging please

Beyond the door
There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more...
Tears in heaven

[Saknar mormor]

Kommentarer
Postat av: Vano

Va fint :)

2009-05-26 @ 01:44:40
URL: http://vano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0