Hittade ett test =P

Personlighet
Vad heter du:
Caroline Elf
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Christoffer, om jag varit kille
Vart bor du: Linköping
Hur lång är du: 1.70
Ögonfärg: Blå/grå/gröna =S

Skulle du vilja
Krama någon nu: Ja, de skulle va myysigt
Hålla handen med din älskade: Om man ändå hade en sån =P

Pratar du fortfarande med
Han/hon som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv:
Nej
Den som fick dig gråta sist: Jaa
Han/hon du klappa till senast: Haha , jaa

Brukar du
Krama dina killkompisar:
Hmm jaa why not?
Strula på fester: Det har väl häänt..
Snacka i mobilen flera timmar om dan: Alltid, vad skulle jag göra utan mobilen

Har du
Ljugit för dina föräldrar:
Hmm, har inte alla gjort det ?
Sovit i samma säng som det motsatta könet: Absolut ;)
Sovit mellan två killar/tjejer: Mmm
Ljugit för en vän: Ljuga är bara dumt, ärlighet varar längst
Rökt/snusat: Båda, tyvärr..
Rökt brajja: Noo
Bråkat med ditt husdjur: Räknas dammråttor? Isf varje dag, palla dammsuga liksom =P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Hmm joovisst..

Kläder
Vad använder du just nu för jacka:
Just Nu använder jag ingen jacka, jag är ju inomhus
Vad använder du just nu för skor: Mina rosa. glittriga bling-bling tofflor ;)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Det jag har på mig, pjamasbyxor o linne
Vad har du för skostorlek: 38/39

Senaste personen
Du pratade med:
Vaanoo =D
Du gick på bio med: Hmm, kan det ha varit nån av mina brorsor ?
Du gick på stan med: Minns inte, troligtvis Vano dock
Du kramade: Vano
Såg dig gråta: Vano
Du skällde på: Hmm, brukar inte skälla på folk.. =S 

Vill du
Gifta dig:
Om jag hittar den rätta (eller någon som är riik)
Ha barn: Jovisst självklart =)

Extra stuff
Tar du droger:
Noo
Vad är du mest rädd för: SPINDLAR!!!!
Vart vill du gifta dig: Hmm vet inte riktigt...
Kör du bil: No
Har du ett jobb: Självklart =)
Gillar du att ha folk omkring dig: Jaaa, jag blir tokig annars
Är du ett hälsofreak:Haha, snabbmat, alkohol, cigaretter; nope
Har du någon tatuering: Neee
Är du ensam nu: Jaa, tyvärr

De senaste 48 timmarna har du
Gråtit: Jaa
Köpt något: Sjukhusfika :)
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Always on my miind, always in my heeaaart
Sagt "jag älskar dig": Hmm nee, men skrivit däremot
Träffat någon ny: En o annan doktor ;)
Saknat någon: Jaa
Kramat någon: Jaa
Kysst någon: Nee

Vilken
Tidning läser du:
Corren, sorry grannar, jag lämnar tillbaka den sen ;)
Buss åker du oftast: 1an till Berga, mitt andra hem =P
Frisyr du har nu: Skulle inte kalla det frisyr ...
Dag du fyller år: 27 juli, glöm ej det!

Senaste
Film du såg:
Hmm minns inte, men snart ska ja se på SATC-filmen
Sak du stal: Stjäl inte
Mat du åt: Ostbaguette :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0