We gonna party all night long

Kom hem igår från kryssingen, men va så trött så ja stupa rätt i säng..=P
12 timmars sömn senare känner ja mig lite piggare, men har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen ..

Såå, söndagen började med att ja mötte upp Mathilda, mamma o pappa på fjärrbusscentralen o så påbörjade vi vår resa till huvudstaden. Väl framme så tog vi oss varsin cider på partybåten som ligger precis vid terminalen. Sedan var det dax att checka-in och gå ombord på birka paradise. Vi gick upp till hytten och bytte om för att sedan gå ner till restaurangen. Där åt o drack vi till vi nästan sprack =) Det fanns allt i matväg du kan tänka dig, vin o öl var gratis; birka really is paradise=)
När vi var mätta och belåtna gick vi till tax-free och shoppade loss, för min del blev det smirnoff green apple, apple sourz lakrits shot och samt en limpa LM. Köpte även en liiiten vodka flaska att dricka i hytten. Sedan började partyt, ja va redan go' o gla' efter allt vin o vodkan, men ja drack x antal drinkar under kvällen o jag o mathilda dansade hela natten lång shake shake!
Morgonen efter var alla lite lagom trötta sådär, men tröttast av alla var mamma som tagit åksjuketablett =P Fick inte i mig så mycket under frukosten tyvärr, trots att det smakade mums. Sedan bar det av till paradiset; sol, bad, bastu. Där tillbringade ja o mathilda närmare två timmar. Sedan åt vi igen och drack ännu mera.. Sedan blev det till o packa o fara hem igen.. Var hemma vid 8 tiden igår och efter lite tv-tittande så stupade jag rätt i säng..

Lägger upp några bilder senare =)

Nu ser jag på top chef och det kurrar ordentligt i magen, dax att gå till ica och köpa nått att tugga på..

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0