Butterflies and hot chocolate

Fick släppa loss på dansgolvet på Plaza i lördags, efter att ha suttit hemma med Jenny och Desse en stund. Träffade Eddie och Karash och jaaao några till heheh. Blev i alla fall massa drinkar, dans och skojj. Hade skit kul, men försöker glömma taxiresor, hotell och gud vet vad. Hahaha! =P
Söndagen tillbringades i Jennys soffa. Haha, rörde bara på oss när vi skulle köpa mat annars var vi fast där - illa! Gårdagen blev ännu en soffdag. Softish hos Jenny, sen myspys med Elin. Sovit för länge, promenerat, druckit för mycket kaffe. TVtittande och ångest. Deppig och försökt gömma mig för omvärlden. Ja, där har ni mina dagar.
Nu ska jag göra mig i ordning för en tripp till M-slätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0