Hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Blev en nice dag på jobbet som vanligt, trots att jag var så trött. Det här vädret är hopplöst, man bli trött och hängig och det är ett helvete att cykla!

Har bara tittat på tv, slappat och pratat i telefon sen jag kom hem. Efter jobbet imorgon ska jag till Motala och hälsa på farmor och farfar. Det blir en sväng på stan där med syrran, och så tänkte jag sova där också. Det blir nog en mysig avkoppling - och så får jag äta farmors mat i hela två dagar, mums! =D

För er som är intresserade av min baconfeberspruta som jag fick igår så gör det knappt ont alls. Eller, det känns som om man har fått ett rejält blåmärke på armen typ. Men jag hade förväntat mig nått mycket värre efter allt man hört såå måste säga igen att jag är lite besviken :-P Haha nee men måste säga att jag uppmuntrar er alla att vaccinera er, om så inte för er egen skull utan för alla runt omkring er som kan bli smittade.

Nu ska jag se klart på Scrubs och sedan blir det sängen för min del. Jobb imorgon 7.30-13.30.
Natti natti!

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0