En bild säger mer än tusen ord

Min verklighetsflykt fortsätter och här kommer bildbeviset;

Skulle vara snäll och lägga in fler bilder men det ville inte mitt internet. Det funkar inte riktigt som det ska så här ute i urskogen. Nu väntar jag på maten, farsan har bannlyst mig från köket eftersom det är jag som lagat mat de andra dagarna så han tyckte jag skulle slappa ikväll :)

Älskar Winnerbäcks nya album, han har så himla många bra texter som passar så bra in på mitt liv just nu!

om jag tappar allt igen
det är möjligt att det händer
det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder

men ändå
du, min vän i livet
se hur sommaren blir höst
en enda sak är givet
du bär min luft
i ditt bröst
-------------------------------
Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra
-----------------------------
det måste ut vad som kommit in
jag tror det svajar i min själ
det måste ut vad som kommit in

du som reser mig
se mig, hör mig
känn mig
--------------------------------------
somna inte osams med dig själv
drick vad jag har sagt med lite socker
såg du när jag vann min hand
den natten är en fiende och vän

jag åker ner på stan och kommer in
går planlöst runt med kvalmig luft i bröstet
jag känner ingen, bryr mig inte
ögon stirrar, munnar säger skål

nu skulle jag inte säga nej
till en fribiljett mot himlen

Kommentarer
Postat av: louise l.w fan

älska denna låt

2009-11-01 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0