Is it true, is it over??

Ingela och Lars gick hem vid åtta-tiden och jag fortsatte med mitt tvättande :-P
Haha klockrent; karln har aldrig varit här förut och så fort han kliver innanför dörrn så får han klättra på stolar för att byta glödlampa i hallen. Inser att det inte finns nån glödlampa som passar så han springer ner till ICA och köper. Sedan pajar kaffebryggaren, jag får värsta stöten och har sätter i gång och lagar den hahaha, vilken bra värdinna jag är:-P Men tillslut lyckades jag i alla fall att bjuda på kaffe, rostade mackor och nybakad sockerkaka :)

All tvätt är inhängd i garderoben och jag har hunnit avnjuta en kopp jordgubbstea samtidigt som jag har tittat på Twilight - omg han är ju sååå heet! Jag ska gifta mig med Robert Pattinson hehe ;)
Funderar på om det kan tänkas vara dax att försöka sova snart, finns absolut inget att se på tv.

Imorgon blir det jobbet, hem till familjen och sen ev träffa Jenny eller P :)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0