Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Lyssnar på Melissa Horn och njuter av hennes vackra stämma och texter. Funderar på livet, vad som varit och vad som komma skall.
Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen

Jag gav upp för länge sen

Har precis läst färdigt en bok, Min förlorade oskuld. Helt okej faktiskt, väldigt lättläst och ganska underhållande. Ni vet en sån om ungdomskärlek och så skiljs dom åt och träffas som vuxna och lever lyckliga i alla sina dagar-bok. Fast slutet var inte riktigt som väntat ;)
Har varit på ett trevligt födelsadagsfirande med mycket god mat, vin och underbart sällskap. Längesen man träffade allihopa, men släkten är bäst i lagom dos, hehe. Fick med mig en kaffebryggare och lite julklappsbekymmer hem också haha.

Funderar, reflekterar och blir förvirrad.
Vart har jag tagit vägen?
Varför finns du inte här?
Behöver dig och det vet du.
Jag vet du ser mig nu.
Bli inte besviken snälla du.
*saknar*

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0