Känner att facebook är min bästa vän

Eller jaa, idag så känner jag så i alla fall. Har legat i soffan hela dagen, tittat på tv med datorn i knäet. Tänkt. Massor. Det finns så mycket som behöver komma ut men jag vet inte vart jag ska börja. Har känt mig så förvirrad och känslosam på sista tiden. Många av de känslor och tankar som snurrade runt i mitt inre förut har kommit tillbaka till mig. Vill inte att det ska vara så här. Jag är värd så mycket mer, men jag tror jag gav upp för länge sen. Har ingen motivation till någonting längre.

Men måste bara säga ett stort tack till min kära arbetskamrat. Jag tänker på dig också. Det du skrev värmde i hjärtat och fick mig faktiskt att fälla en liten tår, av glädje den här gången. Det borde finnas finnas fler som du! ♥

Antar att det är dags att bädda ner sig i sängen nu. Ska läsa klart min bok tänkte jag - Din heder, skriven av Martin Svensson. Helt okej bok, ganska basic språk men handlingen är värd att sända en extra tanke till.
Nu säger jag GODNATT!

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0