Min sorg blev deras glädje för en stund

Efter bara en halvtimmen sömn i natt så blev det jobb 7-13. Sedan tog jag ett impulsbeslut att vaccinera mig mot svininfluensan trots att jag nästa bestämt mig för att inte göra det. Thank God to underbara arbetskamrater!
Sedan gick jag halva dagen och klämde och kände på min stuckna arm men inte fan kände jag nått för det. Hade ju väntat mig outhärdlig smärta, 40-graders feber och förlamning så lite besviken blev jag fan haha. Men nu börjar jag i alla fall kände ett litet obehag i armen, typ som träningsvärk hehe :-P

Efter jobbet träffade jag min älskade särbo för en fika. Mina tårar visar att dina ord är sanning. Du anar inte hur tacksam jag är över att ha dig i mitt liv! Kommer alltid att finnas för dig om du behöver mig, precis så som du finns för mig när jag behöver dig. Det här är riktig vänskap, älskar dig Vano ♥

Sedan blev det hem till mor och far där det bjöds på riktig svensk husmanskost - mumsigt! Nu ligger jag i soffan, funderar på livet och framtiden samtidigt som jag längtar efter att Grey's Anatomy ska börja så att jag kan skingra mina tankar en stund.

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer
Postat av: Vano

Så söt du e!

Blir ju rörd....(K)

2009-10-21 @ 22:27:26
URL: http://vano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0