Mmmm mat =)

Den här dagen har gått ut på att städa och att äta =)
Har skurat badrummet, diskat, satt upp tavlor, sorterat tvätten, tagit upp min vinter jackor/skor och dammat. Snart ska jag bädda sängen med rena lakan, dammsuga och skura golven.
Har hunnit med X antal matpauser också; kåldolmar, lax och potatis, godis, glass, ostbågar, en o annan smörgås, hmmm känns som jag glömt nått..:-P Hehehe va i alla falla tvungen att ha bildbevis på min senaste måltid, sååå gott!! :-D Me looves food =D
Nej nu ska jag fortsätta med min städning sedan ska jag tända ljus ooch gosa ner mig i soffan med en kopp te och njuta av säsonspremiären av Grey's Anatomy :)

Ciao ♥
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0