Myspys i Säfsen!

Har det mysigt här i Säfsen. Kom fram torsdags eftermiddag :)
Vi har provat den lokala pizzerian "Jägarn", gått långpromenader i skogen, myst framför öppen spis, badat bastu, lekt på vildmarkslekplatsen och gått på loppis. Det är så härligt att bara umgås med sin familj, slappna av och bara vara! Längesen jag kände att jag var utan en massa måsten. Tyvärr ska vi åka hem redan imorgon och då kommer vardagen tillbaka :(
Men nu ska vi inte tänka så, det är fortfarande många timmar kvar av den här lördagen. Nu ska jag göra brylépudding åt familjen, sätta på kaffe och ordna fika. Sedan blir det ännu en skogspromenad! Ikväll blir det god mat, myyys och bastubadande :) Härligare kan man inte ha det! Bilderna lägger jag upp när jag kommer hem imorgon. Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0